fóssim acollonidets; prou ens escau! els catalans som una merda; per això no tenim dret a cap dret; amb el merda que som, sense tindre’n cap, encara en tenim massa; no som castellans; ui, ells tenen tots els drets, home, és clar, i llur idioma, ei, fins es parla a parts de sudamèrica i tot; els francesos, ui, ells són la pera; llur idioma, ei, excels; el nostre, el català, una merdeta, i qui el parla? ningú, ni a València, tu! l’agraïts que els hauríem d’estar, no fotem!

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mort als franquistes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris mort als franquistes. Mostrar tots els missatges

20120920

El nostre rei és n'Artur




Artús, cavaller rodó



El magnífic cavaller Artús, rodó-
nament vexat pel merdícola en cap
qui viu al Merdís, fastigós racó
del molt repulsiu Canfelip borbó,

s'ha trobat que només merda li donen,
(car és així com aquells bruts funcionen:
amb merda, i cap altra cosa no els cap,
i, si no menges merda, t'alliçonen

amb genocidis i inquisicions;
mai no han trobades altres opcions).



Els catalans, nació més valent,
com cap altra sota el Sol ardent,

vol ésser l'estat model a Europa,
i, rere del cavaller Artús la gropa,
el català diu: som-hi, i s'hi apropa...

I ensems guanyem contents la llibertat
per què tota la vida hem lluitat!

20090622

death to asspain - mort a la xarneganya




...així que després de dir-li de dissortat a aquell gramàtic de pa sucat amb oli qui es diu Joan Solà, avui veiem que diu el diari "el triangle" que diu:










“L’Estat espanyol és un Estat terrorista”






...hum!

doncs molt bé, home!

aquesta vegada hi toca de ple, cal reconèixer-ho!

d'altra banda això és quelcom que prou en fa, d'anys i panys, que tots els catalans ho diem; tots els catalans amb cara i ulls - de Perpinyà a Alacant, de l'Alguer al Torricó, etc.

això diem:

que l'estat merdanyol - castellàdria - asspain - l'indret fastigós on viuen els castelladres, aquella púrria pútrida... és un estat terrorista. Tothom ho sap. Ho és de sempre: terrorista, de sempre que s'ha dit "epana", és a dir, del temps que, durant el segle setze, els castelladres ho falsificaren tot per tal de, molt terroristament, esborrar-nos de tot mapa.


la mort de la merdanya, de la xarneganya, del canfelipútrid cau de vergonya i repugnància que en diuen internacionalment asspain... la mort d'aquell estat terrorista, franquista, feixista, inquisitorial... és doncs desitjada per tothom, i sobretot per tots i cadascun dels catalans com cal - d'Alacant a Perpinyà, de Fraga a l'Alguer, etc.








per dissort, aquell home qui de tant en tant l'encerta plenament - com quan diu que la xarneganya és un estat terrorista - al mateix article (fragmentari) del "triangle" hi diu (o li fan dir):

"No han fallat els immigrants. Ha fallat la gent d’aquí que vivim en una situació de feblesa lingüística. Per què? Doncs perquè no ens creiem que la nostra llengua és tan digna com qualsevol altra. I això és perquè no ens creiem que som un poble tan digne com qualsevol altre. Fa segles que acceptem la subordinació política i lingüística. I això qui ve de fora ho olora al cap de mitja hora, constata que canviem de llengua de seguida, que la nostra llengua no té estabilitat. Per què s’hi han d’adherir els immigrants? Deixem-los tranquils. Vostè agafi la mateixa immigració que tenim aquí i posi-la a Suècia. Ja veurà com parlen suec. I no passa res. Aquí, en canvi, els enemics ens acusen de dèspotes si intentem (inútilment!) de catalanitzar una part minúscula de la immigració amb classes d’adults, per exemple."







collons, això és molt fort!

això és insultar tots els catalans! I perdonar la immensa estupidesa de molt d'immigrant.

la veritat és que fins i tot l'immigrant o el xarnec més repulsiu és capaç de parlar perfectament la llengua sublim apellada CATALÀ.

i dir el contrari - (no pas que dic que digui el contrari - car diu que el mateix desgraciat qui no vol parlar bé el català parlaria perfectament en suec un cop a Suècia) - és de racista.

que és el que era, aquest Joan Solà, quan deia que els qui critiquem el xoriç (el Morcilla, o Montilla, o com es digui, aquell merdetes qui mana a la Generalitat barcelonina - (que mai fins ara no havia caiguda tan baixa!) - quan deia (el Solà) que els qui critiquem el malament que parla el xoriç som uns datspelcul.

no!

com diu molt bé n'Hèrcules d'Alacant:










"Aquest Solà sovint ho troba tot "prou bé", i això és suïcida! Així els barcelonins ja parlen "prou bé" tot i que una gran proporció diuen tota mena de vulgars castelladrades, i els "valencians" també parlen "prou bé" tot i que n'hi ha tants (cada vegada més) que no saben ni pronunciar la (segons el meu parer), la "millor" lletra catalana: vull dir, la "zeta", la qual pronuncien com si fos una doble "es", cosa que fa un efecte repugnant.

El pitjor, és clar, és que digui (el carallot de Solà) que aquell pobre titella de Montilla ja parle "prou bé" quan en realitat ho fa horriblement, ei, i qui parla horriblement prou cal que ho sàpigue si mai es vol esmenar. (Flac servei li foten els qui li diuen que ja ho fa prou bé.)

A part, no trobeu? No trobeu que sembla racisme pelat això de pensar que perquè el Montilla és un xarneguet, per a un xarneguet ja "fa prou", pobrissonet, parlant com parla? Qui pensa que un immigrant ja "fa prou" parlant tan malament, ha de ser per força un maleït racista. Qui pensa que un xarneguet no pot arribar a ser "prou" català com un català "de debò" és racista sense remei. I aquest Solà, com tots els qui raspallen els burgesos més ignorants, en fa força tuf."



(...)




encara volia tocar un altre tema...

l'altre dia l'intrèpid exèrcit d'alliberament a l'ombra que tenen els bascs van pelar un maleït terrorista...

i és espaterrant de veure la mateixa gent que quan el mateix exèrcit pelava per exemple aquell repulsiu castelladre Carrerote Blanquete, o com collons es digués, xarnec repugnant... la mateixa gent qui quan els intrèpids bascs el van treure del damunt de tots nosaltres... foteren tanta de festa, begueren tant de xampany, etc...
ara, perquè es veu que tenen poltrona i sinecura a qualque oficina política, foten els hipòcrites i s'exclamen que això de despatxar maleïts franquistes terroristes castelladres no està gaire ben fet!

repugnants!

fins a la llibertat i la independència, cal vantar cada acció feta per l'intrèpid exèrcit d'alliberament!

cal no ésser tan fals!

entre tots tombarem el franquisme feixista inquisitorial castelladre, aquella púrria pútrida desapareixerà del puta mapa!

serem nosaltres els qui romandrem vius quan de llur repel·lent invent només ens en vindran remotes basques!


som-hi, valents!




20090427

Sobre el guardaporcs i d'altres podrits genocides










Darrers comentaris fugissers










Sobre el franquista Guardaporcs, que se n’ha anat a la soll tot contentet d’haver-se poguda treure la disfressa de pseudo-mig-Català per a quedar nu i repel·lent com el porc aixarnegat que és.



I per què, si sempre ha estat un podrit aixarnegat, militava al ciu, i no als partits franquistes, com ara el pp o el psoe?



Potser és perquè, en realitat, el ciu és també un partit franquista?



Deu ser això.







00000







A can cuca: “Guardaporcs: mona traïdora. Una mona, efectivament, amb la merda a la boca, aquest guardaporcs: una mona menjamerda i alhora molt ignorant....car no sap ni què és feixisme....que és allò exactament que practiquen i sempre han practicat els castelladres: nacionalisme d’estat; FEIXISME ÉS NACIONALISME D’ESTAT....sense estat no es pot ser feixista.



De moment, jo m’apuntava fins i tot al feixisme, si el feixisme em donava la llibertat, és a dir, la independència de Catalònia, i no havia de viure mai més amb mones menjamerdes pudint per la vora.”





Ficat a l’avui, diari botifler, “Amb això aquest repel·lent guardaporcs s’ha convertit en un altre maleït agent a servei dels genocides.”




Un altre dia: “El guardaporcs se n’ha anat a guardar porcs castelladres; bon profit li foti, i així s’hi mori com el porc que és – i, posats a voler, que es morin també tots els altres porcs a la soll castelladra. Au, bah, fora traïdors.”




Un altre: “Què hi faràs a la soll, guardaporcs? Et sollaràs molt més que ja no t’has sollat. Tan sollat, de fet, que més val que no ens tornis; queda-t’hi i t’hi mors; i t’hi enterraran, a l’escorial, on hi ha enterrada tota l’escòria del món.



“Quin fàstic d’aixarnegat que ets, guardaporcs! Segurament que et moriràs enfitat amb els cagallons del borbó. En moriràs enverinat.



“Cada dia me’n ric més, dels pobres traïdors que es moren engargussats amb els cagallons que s’empassen a la soll!”








00000







[Què són aquests “desigs” que tinc darrerement de veure “morts” tota la xarnegada?



Em sembla que és que em veig aviat mort jo mateix (massa vell, ai las!). I aquesta és l’alternativa. Com que sé que el meu desig no es realitzarà, em moriré (com em toca), i, mort, s’hauran tots morts.



Car quan tu ets mors, tots se’t moren.



Quan et mors, el món sencer s’acaba.



Aquesta és l’explicació.]






00000







Relacionat amb això, parlant, faceciosament, sobre la pesta dels porcs.




“El que trobo injust és que quan hi ha pesta vaccina maten totes les vaques; quan n’hi ha de l’aviram, maten tot l’aviram; quan n’hi ha dels porcs, tots els porcs; per què no maten ara tots els mexicans? Descansats que ens quedàvem, i més si hi afegien la resta de xarnecs i aixarnegats, tots empestats de la malaltia de la inguarible imbecil·litat.”







ooooo







Quelcom semblant:




“Aquells maleïts inquisidors, en Txeni i en Rumsfeld, durant el regne nefast del maligne Reagan (llavors que jo vivia amb tota la família a DC), ara s’ha sabut que preparaven la fi del món i per això provocaven constantment Moscou....alhora que, com covards presumits, fugien a llurs refugis ben amagadets en forats molt pregons a les muntanyes....miserables....només volien sobreviure ells....immensos malparits....només el seny dels soviètics va salvar el món....estic tan emprenyat que, si podia, aquell parell d’inquisidors els escanyava amb nues grapes [és clar que qui no volgués fer-ho (d’escanyar-los), no fóra prou persona; només cal pensar-hi un instant; gent així a cap presó no n’hi ha de pitjors; a les presons hi ha tota mena de desgraciats, dels qui han matat un gos, o una puça, als qui han matats tres o quatre persones; aquells dos damnats inquisidors, a part d’haver matada molta de gent, volien matar TOTHOM AL MÓN (tret d’ell mateixos, és a dir, tret de la pitjor púrria mai parida].”







ooooo






A un foraster, que, a part que és un “nacionalista” bàrbar invasor (empra la seua llengua a ca nostra i, si això no, la de l’altre invasor, però mai la nostra), em diu (i gosa retreure-m’ho!), em diu que troba que tot “nacionalisme és una merda”:



“Nationalism sucks – and big time – except that yours stinks much worse than mine – and if in Catalonia you are a pro-castilian creep, you are nothing but a fucking foreign agent perpetuating castilian terrorism – castilians have a program of anihiliation for the catalan nation and everything it stands for (freedom and federalism,) and you are a craven accomplice of their blatant intent of genocide – because you are “neutral” (a neutral that only “leans with” the invaders,) you are an instrument for them, you come speaking castilian and you repeat – and inside Catalonia itself! – the genociadal bobards proclaimed by the castilans as to the “existence” of “asspain” and the “asspainful” “reality,” and the “reality” of the asspainful language....and all of these are fascist lies.



“And fascism (francoism) sucks still more – fascism is nationalism promoted by the state – the terrorist state....and, as it happens, Catalonia is not – repeat: NOT – a state: its “nationalism” or “patriorism” is very, very mild compared to the fascism of a terrorist state like the castilian state called (misnamed) “asspain.”



“When you consider “normal” a terrorist state that promotes fascism, you take sides with the baddies (I’m addressing you now using such infantile terms because I see you are such a fucking idiot), you’ve become a baddie yourself, damn you eyes, doubt it not.”






00000







A un altre que se’n reia, a Amèrica, de l’accent “espanyol,” quan volia dir de l’accent xarnec, de certs ridículs sudamerdicans:






“WTF is a “spanish accent”? “spanish” is, and can only be, a geographical term, not the description of any language ever invented.



“In the geographical space called “spain’ (asspain, if you want to pronouce it better), there are many “sapnish” or “asspainful” languages that ignorant americans never managed to figure out how the hell to make out.



“There is portuguese, there is andalusian, there is CATALONIAN for pete’s sake! There is basque, their is the infamous shitty castilian, etc...



“So, again, WTF is a “spanish accent....” A F southamerican accent? Why not in portuguese, why not in Catalonian, why not in basque, why not in...



“People so ignorant that only know the stinking pig spic “asspainful” the southamericans (minus the great brazilians) peddle, are pitiful creeps.”







00000








A Proud Catalonian signs this.








00000





No hi ha llibertat sense independència –






00000






Rifa damunt la rafa – (oda al botifleret carrincló)





Hi havia un cul monstruós de qui el rafe al pòdex esdevingué antropomòrfic, i es desféu o caigué com caguerot, i, oh, miracle, caminà, fet si fa no fot individu...



Aquell cul de qui el rafe antropomorfitzat s’emancipà pertanyia a una dona fastigosa i grassa, molt pallussa, retardada mental.



Els rafes del cos li cresqueren en greix desmesuradament i, qui sap, per mutació oldana, qualcuns dels rafes li adquiriren ulls i nas i potes amb dits al capdavall...



El rafe del pòdex se li independitzà, li caigué del cul com cagalló...



I gatejà fins a qualque cort abandonada i roplegà qualque raqueta de tennis i esdevingué tennista i agafà el nom de Rafe, és clar!



En Rafe Delcul es va fer famós, car fotia bons cops de raqueta a una piloteta groga, vejats meravella.



I, venint d’on venia, era natural que prengués com a bandera que el representés un paper de torcar culs tot tacat i brut de sang i merda...



I aprengué de parlar en una llengua, és clar, on tot hi eren, al capdamunt de certes lletres, fètids fumosos cagallons...



En Rafe Delcul, quina aventura increïble...



Que encara deixessin jugar gent tan pudent i llorda pel món...



Ah, aquells anys primitius de llegendes inconcebibles!







00000






Als betzols que del castelladre en diuen “espanyol”....





És com...



Com si jo em digués l’Home – tothom se’n fotria...



Dirien: “Això l’home...? Aquest espècimen tan trist?!”



Així doncs amb l’espanyol. El que hom ara, empès per l’avarícia del fanàtic ignorant, en diu espanyol és la més lletja, pobra i ridícula de les llengües que hom hauria pogudes triar. Hi ha idiomes espanyols molt més rics, antics, eufònic, literaris i dignes que el pseudo-espanyol.



El Català és una llengua infinitament superior en tot, sobretot en riquesa i eufonia. L’andalús és molt més parlat. El basc molt més antic. El portuguès molt més dolç... Qui fa triar el nom d’“espanyol” per a la més merdosa de les llengües peninsulars...?



Només l’avarícia del fanàtic ignar i les armes punxegudes del traïdor qui acoltella per l’esquena els companys.



El castelladre és el castelladre, i prou.







00000









20090325

mort als "espanyols"






····trobo divertit poder escriure mort als "espanyols", car les cometes ho diuen tot. Si dèieu mort als espanyols (sense cometes), algú (algun feixista armat i neuròtic) podria prendre-s'ho de debò "malament", potser s'imaginava que éreu plens d'idees assassines. Ara, amb les cometes, és palès que qui ho diu no creu en l'invent ridícul dels castellans: allò d'anomenar amb un mateix insult gent que no tenen absolutament res a veure entre ells i amuntegar-los sense seny en una sola apel·lació que com dic no pot voler dir res - (a part del fet que com dic és un greu insult, car la manera com els castellans veuen el concepte "espanyol" és totalment nociva per a tothom altri que no és castellà).

Espanyol és un terme geogràfic i prou. Ara, de la manera com ho fan emprar pel món els avariciosos castellans, "espanyol" és una ficció carrinclonota i alhora molt perillosa: quelcom que mai no ha existit altre que com excusa per a l'anorreament de certes nacions que han caigudes sota la mania feixista (agressiva, armada, nacionalista) dels castellans. Per això quan algú crida mort als "espanyols" és evident que diu mort a la falòrnia, ço que és sa d'allò pus.





88888



····l'altre dimarts, a migdia, guaitava desvagat a la televisió el partit de copa d'Europa que hi feien, el Juventus-Chelsea; m'hi havia quedat pel fet que el partit costava de decidir. Aquests partits indecisos són els més divertits de veure, és clar.

Tant se val, sigui com sigui, el partit s'acabà i tot seguit presentaren el resum d'un altre partit coetani, o simultani. El Liverpool-royal shit. No guaito mai la reial merda del Merdís. Però d'esquitllentes, i sobretot perquè els "scouse" els havien ataconats amb cinc o sis o set gols, vaig fotre-hi un o dos cops d'ulls. Allò que em va sobtar fou que els merdilenys portessin a la samarreta la bandera franquista! Inconcebible! Quin escàndol! Com gosen a anar així pel món!

Quina gent més poca-vergonya! Vaig pensar: és que no tenen bandera, els castellans?! No en deuen tenir si porten la franquista! Ara, per què triar la franquista! Per què triar els símbols del franquisme?

Segurament, em vaig contestar, per què el franquisme és la ideologia perfecta per a la ficció d'"espanya" i "espanyols" que els castellans conreen per tal d'anihilar els veïns i poder-se'n apropiar els béns. No hi ha altra resposta.



88888



Són esgarrifosos, aquella gent. Deu ser per això que quan sento parlar en franquista m'esgarrifo tot. Ho veig tot connectat: el franquisme i la dèria de l'anorreament dels Catalans. L'anorreament dels Catalans em toca de massa a prop, és clar. Vol dir que tots els meus avantpassats i llurs il·lusions i ànsies d'ésser seran esborrats per sempre més. Que semblarà que mai no hàgim existit. Que tot el que férem fou no-res. Que no ens mereixíem cap respecte. És un cop agressiu tan fort que quan veus un d'aquells pseudocatalans tan traïdors, és a dir, que no veuen la independència com el bé cabdal a obtenir com més enjorn millor, et poses tan nerviós que te n'has d'anar. No voldries fer continent d'escanyar-los... No comprens com poden ser tan mesells ni tindre un odi propi tan elevat... T'agafen ganes de trametre'ls a puntades al cul a castella, la pàtria franquista que tant enyoren. En fi...

No sé per què m'alçuro així... Així no arreglarem pas res... El que cal és... perseverància en la fidelitat a les arrels. (Hum, quelcom així... si fa no fa...)






pou

quants de nassos barrigant-hi ni que no fos no gaire :

Etiquetes

Amb la tecnologia de Blogger.