fóssim acollonidets; prou ens escau! els catalans som una merda; per això no tenim dret a cap dret; amb el merda que som, sense tindre’n cap, encara en tenim massa; no som castellans; ui, ells tenen tots els drets, home, és clar, i llur idioma, ei, fins es parla a parts de sudamèrica i tot; els francesos, ui, ells són la pera; llur idioma, ei, excels; el nostre, el català, una merdeta, i qui el parla? ningú, ni a València, tu! l’agraïts que els hauríem d’estar, no fotem!

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Catalònia és Europa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Catalònia és Europa. Mostrar tots els missatges

20120920

El nostre rei és n'Artur




Artús, cavaller rodó



El magnífic cavaller Artús, rodó-
nament vexat pel merdícola en cap
qui viu al Merdís, fastigós racó
del molt repulsiu Canfelip borbó,

s'ha trobat que només merda li donen,
(car és així com aquells bruts funcionen:
amb merda, i cap altra cosa no els cap,
i, si no menges merda, t'alliçonen

amb genocidis i inquisicions;
mai no han trobades altres opcions).



Els catalans, nació més valent,
com cap altra sota el Sol ardent,

vol ésser l'estat model a Europa,
i, rere del cavaller Artús la gropa,
el català diu: som-hi, i s'hi apropa...

I ensems guanyem contents la llibertat
per què tota la vida hem lluitat!

20090330

Tres o quatre notes d’aquests dos darrers foscs dies






El repel·lent franquista Franfisko Cagueras lamentant-se com mala puta a l’Avui que “el xarnec no és considerat llengua pròpia”. What! És que potser els països Catalans són Xarnegàndia?

I hom dient:

–Què és el que no comprenen aquests malparits? Com els ho direm? Una cosa és un ou i una altra un bou. Segurament que confondrien un ou amb un bou. Farien una truita amb un bou. Voldrien agafar per les banyes un ou.

“Volen que a Catalunya parlem castellà!

“Segurament que deuen voler que a castella els castellufes hi parlin CATALÀ!

“N’estic tip de patètics imbècils d’aquesta mena particularment repugnant!"

I hom afegint-hi:

–Per què donar veu a aquest miserable traïdor que només necessita de debò que hom l’afuselli?

“En qualsevol país del món, un traïdor així... o hom el considera boig i no li dóna cap tribuna... o hom l'afusella. I prou.

“A Catalunya - de Perpinyà a Alacant - es parla en català.

“Si els traïdors volen parlar en castellà que se'n vagin a castella.

“Palès.”




88888





A can cuca, i ell, amb molt d’encert, dient d’en Caguerot que quin escàndol que sigui ara tan amic de les bòfiesi com més repressores, més amic.

I hom apuntant:

–No crec pas que sàpiguin ni de llegir!

“Tots aqueixos cagadets ‘autonomistes’ – com ara el ‘gran penedit’ en Caguerot, i tots els altres qui treballen per l’autonomia - l’autonomia, no pas la república, ni la independència, ni la llibertat! – a part que treballen per l’estat franquista que parí aquest patafi, no saben ni llegir:

“Car ‘autonomia’ vol dir fer-se un mateix (auto) les lleis (nomos)...

“I, ja ho veieu, totes les lleis vénen dictades pels lladres castellufes franquistes del merdís.

“Ara, això sí, el Caguerot i els altres mamant tant com poden, i defensant la bòfia assassina qui els defensa la cadira – la cadira foradada... perquè mentre mamen i mamen... puguin anar cagant millor.

“El franquisme, vós!... què altre podia crear que franquistes?

“Ecs!”

I hom reblant:

–Abans es feia dir “khossep juí caguerot i rovira”, més gran penedit com és ell, ara es fa dir “khossefo botiflero”, em sembla... oi?... o quelcom semblant... amb tota la raó.






88888





A cans "estafadors i mentiders" hi tenien el vídeo del Monty Python fotent-se’n de la inquisició castellufa, i se’n reien del cambrer-jutge menjamerda Garfon o Garfòncio, qui es veu, el molt ridícul, que diu que vol perseguir judicialment els simis assassins qui treballaren per al Buix boig.

Quin fart de riure! Malparit covard de merda, qui mai no ha gosat (ni per què hi gosaria si és un d’ells?), mai no ha gosat anar contra cap dels franquistes assassins que té a l’abast!

Els “populare”... els “fofialitah”... tota la púrria lladra castellufa... tot és vernís feixista perquè el franquisme es perpetuï.

Quina diferència entre els Ass-nas que tenien abans i el Sapamerdero que tenen ara...?

Cap! Un es deia “populare” i l’altre es diu “fofialitah”, però ja sabem que són l’un i l’altre: castellufes lladres i assassins que prossegueixen els mateix franquisme de sempre.

Quant al covard Garfòncio dels collons, quin malparit menjamerda de merda! Persegueix judialment tothom qui en realitat no pot tocar – i persegueix sobretot, és clar, els indefensos catalans els quals (aquests sí!) fot a la presó, o ja donaria als assassins de l’exèrcit i les bòfies castellufes perquè els torturessin...! I, en canvi, no duu a justícia cap dels feixistes, cap dels franquistes vells (els nous ni pensar-hi, no hi trobaria prou excusa, el merdós) encara vius, cap dels “mestres” castellufes que torturaven i assassinaven catalanets només perquè als catalanets se’ls “escapava” un mot català...

No; no duu a justícia a cap dels seus, vet ací!

I hom dient:

Funny in a tragic kind of way!

“That the francoist castilian "spanish" (and that so-called “socialist” francoist Garzon is one of their most egregious representatives) pretend to prosecute now other nations' torturers whose alleged tortures and other crimes against humanity happened far from their neighborhood still crammed with murderous fascists, is indeed a tragic joke.

"The francoist castilians (be it under the veneer of the “populare” or under the shallow veneer of the “socialita”) continue indeed to torture and kill and mistreat the Catalonian and the Basque peoples, and impede by all means (especially heavyhanded in the case of the army and the police) the independence of Catalonia and of the Basque Country.

“What a farce! Asspain continues to be purely fascist. Same flag as under the crazy shit fascist general(issimo) franco, same laws, same prohibitions against the Catalonian and Basque languages, same punishments, same tortures, same murders.

“And a few imbeciles in the world still believing the fucking fascist propaganda of spic “democracy”.

“What democracy? “Democracy” only for the castilians, of course!

“And the world even naming the restricted ugly language of the castilians “spanish”... and meanwhile the rich marvelous beautiful Catalonian and Basque languages, what the hell would they be...? Because they can’t be “spanish”, of course! The silly name has already been stolen... and rotten... and corrupted without hope.

What a farce, what a tragic farce!

Makes one bloody puke!




20090307

Catalònia Independent. Nació d’Europa. Som-hi.









Catalonia is Europe and Brussels the capital where we show our strength






Catalònia és Europa i Brussel·les la capital on mostrem les nostres molt imponents forces. Volem la Independència. Volem la Llibertat.



Catalònia sencera, de Perpinyà a Alacant.



Catalònia Lliure.



Catalònia Independent. Nació d’Europa. Som-hi.






8888





De nou sobre la qüestió ultra-repel·lent.


De nou sobre la qüestió ultra-repel·lent del “valencià”. Encara rodant com indis condemnat, ànimes en pena, al voltant del mateix foc mort; rodant com rucs fets carronya estrebats per sínia que roda sens esme al voltant de mateix podrimener estantís; bromeres irrespirables; sirgant amunt i avall per la mateixa escanyada claveguera, etc.



Tant de miserable traïdor acastellanat encara amb la merdegada del “valencià”, amb el ridícul, carrincló, xaró, provincià, franquista i fastigós terme de “valencià” només per a dir (no dir!) Català.



I com es foten, pobrissons datspelcul, quan esmentes els dialectes oposats al “valencià”, que pròpiament parlant, només pot ser el dialecte de la ciutat de València. Quan els dius: “Doncs no, tu, a callar, desgraciat! A Alacant parlem l’“alacantí”. A Alcoi l’“alcoià”. A Castelló el “castellonenc”. A Elx l’“il·licità”, i no com vols tu l’“il·lícit”, malparit de merda!”



Un parell de dies anant a cal cuca; advocant-hi el dia quatre aquesta “solució”:




“Em sembla que l’única solució és la que proposaven els castellans (i que certs mestres castrenses castellans de tant en tant aplicaren en algun poble català en acabat de la guerra contra els catalans que els castellans guanyaren mercès a en Hitler).



“La proposta que ara re-proposaré és: arrencar-nos (o arrencar-los) la llengua tots plegats. Sobretot la dels ‘valencians’, així ja no els caldrà dir que parlen Català, com tota persona d’una certa intel·ligència hauria de dir.



“No els caldrà dir que parlen ni Català ni provincià.



“No els caldrà dir re.



“I així tots contents.”




En acabat l’endemà, encara insistint-hi, (i es fan – i me’n dec fer – no; me’n faig – tan feixucs!), demanant-hi “i l’andalús...?”:




“...car tampoc no em direu que l’andalús és castellà!



“Allò de ‘valencià’ ja sabem que és un invent franquista (com a ‘llengua’). Ara, l’andalús, que sí que és evidentment (només cal tindre orelles i traure-se’n la merda) una llengua diferent del castellà, i, ja ho veus tu, en canvi això tothom ho tapa.



“Quant al ‘valencià’, ningú amb orelles prou netes pot distingir-lo del ‘lleidatà’, o de l’‘alacantí’, tres modalitats no gens diferenciades del CATALÀ.



“La persona més intel·ligent que mai hagi eixit de la ciutat de València, em referesc a l’humanista renaixentista Joan Lluís Vives, va dir que a València hom hi parlava el CATALÀ ‘pel fet que les mares dels valencians eren de Lleida, i que els xiquets parlen la llengua de la mare’.



“(Cal dir que en Vives mai no digué de ‘valencià’ (i menys ‘balenfiano’, hà!) a cap llengua. Era, com dic, massa intel·ligent per a això. Tant intel·ligent que foté el camp als setze anys per tal d’anar-se nord enllà (lluny dels inquisidors, molt semblants sinó idèntics als franquistes d’ara) i no va tornar mai més. Cal dir que la seua família venia de Perpinyà. Cal dir que els franquistes d’ara (els del ‘balenfiano’, els que s’han trobat al femer amb la generació espontània d’un idioma ‘valencià’) no eren llavors del món (com ben prompte deixaran de ser-hi). I quan no hi siguin, tot tornarà a ser com cal: tots els Catalans, els de dalt, els del mig, els de baix, els insulars, parlarem, com sempre, Català.)



“I au.”






88888






Desperta ferro, deia en un comentari d’esports. Cal que despertin les ments com abans es despertava el ferro!



I: “per què hi ha qui pensa que un València o un Mallorca són menys equips CATALANS que un Barça? Qui ens ha enverinat? Quines informacions seguim? Car hi ha més Catalans dels qui ells (els maleïts ocupants) volen i diuen.






88888






Feia riure la Hillary traient pilotes fora, quan hom li demanava si la “democràcia” americana ajudarà els “demòcrates” Catalans que volen la independència! Diu: “no ens barregem en els afers interns dels estats.” Hà, hipòcrites! No s’hi barregen pas poc! No. S’hi barrejaran sempre en detriment nostre. Tret quan la cosa arribi al punt on la lluita els interromp els guanys. Llavors hi fotran la grapa i faran costat al cantó que els sembli que en podran treure més nyapa.



Els Catalans ens ho hem de fer sols. No hem de confiar en cap poder de fora. Hem de desfer els castellans sense ajudes. Els hem de desfer, i els desfarem. Les “democràcies” tothom sap com funcionen: els burgesos són propietaris dels mitjans de comunicació. Els mitjans esbomben qui cal votar que no remogui gaire el carro del poder. Llavors les gents enverinada trien de president un malparit que sigui com més demagog millor, i au, a matar no-“demòcrates”, és a dir, a matar gent que els burgesos i llurs mitjans no hagin encara pogut convèncer (amb les falòrnies de sempre) que llur malignitat no és en realitat sinó benignitat, que llur infern no és sinó cel, etc... Se’ls en fot la llibertat, la independència, el dret, la justícia, la pau. L’únic que volen: anar ensarronant i robant tothom. Tindre un exèrcit i una bòfia que controli els malcreguts: els poc-“demòcrates”, que controli els qui no s’han empassades llurs falòrnies.



No ens ajudarà ningú. Ens ho farem tot tots sols. Almenys sabem que no som a Castella. Doncs: res del que facin, diguin o vulguin el castellans no ens pot ser gens bo. Ja sabem que de castellà ni del castellà no ens creiem ni mot. I que som Catalans, és a dir, amb dret a tot.





pou

quants de nassos barrigant-hi ni que no fos no gaire :

Etiquetes

Amb la tecnologia de Blogger.