fóssim acollonidets; prou ens escau! els catalans som una merda; per això no tenim dret a cap dret; amb el merda que som, sense tindre’n cap, encara en tenim massa; no som castellans; ui, ells tenen tots els drets, home, és clar, i llur idioma, ei, fins es parla a parts de sudamèrica i tot; els francesos, ui, ells són la pera; llur idioma, ei, excels; el nostre, el català, una merdeta, i qui el parla? ningú, ni a València, tu! l’agraïts que els hauríem d’estar, no fotem!

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris l'avarícia dels castelladres és divinal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris l'avarícia dels castelladres és divinal. Mostrar tots els missatges

20150921

Els catalans i llur dret - llur dret únic i singular i irreversible, jotfot!







Com diu sovint n'Hèrcules, mon amic:





Ens ho hem de ficar d'una puta vegada al cap. Car prou sembla que a la fi en som massa, de carallots i datspelsés.

Com més aviat ens n'adonarem, millor, menys patirem, collons de merda!

Els catalans només ens roman un dret. I prou. El dret d'ésser molt humiliantment anorreats. El dret doncs a la més ultratjosa mort. El dret a l'oblit absolut.

Els castelladres llur avarícia és divinal, ningú els la pot discutir. Ells tenen uns quants de drets inalienables. I qui no se n'adoni és un pallús qui més val deixar morir d'inanició, o és un maleït terrorista clandestí qui cal liquidar encontinent.

Els castelladres llurs drets a la independència, a la banca, a la llibertat, a l'idioma, a l'exèrcit, a la representació internacional, són drets indiscutibles, atorgats liberalment pels déus, i prou, s'ha acabat.

Els catalans (els pocs que en roman), en canvi, són una merda repulsiva i infecciosa qui cal sebollir sense dilacions. Qui gosaria reclamar-ne cap dret, altre que el d'ésser immediatament anorreats? Caldria ésser criminal!

Els catalans no tenen dret a llur idioma (és un algaraví ultrafastigós), no tenen dret a la banca, a la representació internacional, a la reconeixença ni com a poble ni com a individus (car només tenen dret a no existir, no existir gens, ni en la memòria de ningú altre!), no tenen pas dret tampoc (encara menys, és clar!) ni a la llibertat ni a la independència (car tots aqueixos drets hom els reserva als castelladres; i doncs, els castelladres havent ocupats tots els drets possibles per dret d'avarícia olímpica, no hi ha lloc per als catalans de fotre's altre que a l'oblit total).



Això que diu mon amic n'Hèrcules, avui, moribund, estossegós, ho subscric.


I au, hom es fa fotre, i, anihilat, ja no enverina el continent.


pou

quants de nassos barrigant-hi ni que no fos no gaire :

Etiquetes

Amb la tecnologia de Blogger.