fóssim acollonidets; prou ens escau! els catalans som una merda; per això no tenim dret a cap dret; amb el merda que som, sense tindre’n cap, encara en tenim massa; no som castellans; ui, ells tenen tots els drets, home, és clar, i llur idioma, ei, fins es parla a parts de sudamèrica i tot; els francesos, ui, ells són la pera; llur idioma, ei, excels; el nostre, el català, una merdeta, i qui el parla? ningú, ni a València, tu! l’agraïts que els hauríem d’estar, no fotem!

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ciutadans dels països Catalans. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ciutadans dels països Catalans. Mostrar tots els missatges

20090227

Intencions








només penso anar ficant ací alguns dels comentaris que em plau de fer ça i lla - per tal que en resti qualque mena de record





un que m'hauria plagut d'haver posat, que he vist avui a un indret que es diu cronica.cat.




això:




Ciutadans dels països CATALANS: "No enraoneu MAI en castellà. No som a Castella."







és tan evident! I tanmateix hi ha gent que se n'oblida, d'aquesta immensa veritat.






pou

quants de nassos barrigant-hi ni que no fos no gaire :

Etiquetes

Amb la tecnologia de Blogger.